Brand door lekkage bij bovenburen

HILVERSUM – Bij een appartementencomplex in de Kruissteeg heeft zondagavond korte tijd brand gewoed. Een bewoonster wist tijdig haar appartement te verlaten nadat zijn geknetter en rook uit de meterkast zag komen. De brandweer heeft de brand geblust en kon de schade beperken. De oorzaak van de brand lag bij de bovenburen waar een lekkage was ontstaan. De lekkage zorgde ervoor dat er water in de meterkast van de onderburen liep met kortsluiting tot gevolg. Er raakte niemand gewond bij de brand.

Vorig artikelFietsster door rood en over de kop
Volgend artikelScooterrijder gewond na aanrijding in Bussum