Brandje bij afvalverweker

BAARN – Vrijdagmiddag even voor vijf uur werd er alarm geslagen voor een brand in een afvalverwerkingsbedrijf aan de Hermesweg in Baarn. De brandweer schaalde direct op naar middelbrand. De brand was ontstaan in een stapel matrassen, met een grijpmachine werden deze uit elkaar getrokken om eventueel smeulende delen nog te blussen. Een medewerker is nagekeken door de ambulancedienst vanwege rookinhalatie deze hoefde echter niet mee naar het ziekenhuis. De brandweer heeft de hal geventileerd.

Vorig artikelDoorgedraaide man zet Huizen op zijn kop
Volgend artikelKlapper bij Jan Tabak