Hond gered bij woningbrandje in Kortenhoef

KORTENHOEF РOp de Emmaweg heeft de brandweer dinsdagmorgen een hond gered uit een huis vol rook. De brandweer kreeg rond kwart over elf een melding van een woningbrand. Er was op dat moment niemand thuis. De brandweer heeft de voordeur geforceerd om de woning binnen te komen. Eenmaal binnen bleek een pannetje met eieren op het vuur de oorzaak. Hierdoor was het huis vol rook komen te staan. De brandweerlieden troffen echter nog een hond aan in de rook. De viervoeter is snel naar buiten gebracht waar hij weer frisse lucht kon inademen en een beetje aandacht kreeg van de hulpverleners. De brandweer heeft het pannetje buiten gezet en de woning geventileerd. 

DIT NIEUWS DELEN